ponedeljek, 14. maj 2012

Namesto učenja... :)

... seveda je dosti lepše ustvarjati kot pa sedeti za knjigo. Seveda potem ustvarjaš s kančkom slabe vesti in se malo "potuhneš" pred sabo in drugimi. Seveda je dosti lepše rezati, lepiti, štempljati in načrtovati voščilnice kot pa prebirati o razvojnih nepravilnostih zob, sklenine in poškodbah zob. Seveda si ves čas prigovarjaš, da imaš še dovolj časa. (In seveda to ne drži :) ).

AMPAK! Zdaj me se moram RES posvetiti ta drugemu delu, tako da se bom potrudila, da postavim ustvarjanje malo na stran.

Ustvarila sem svojo dnevno mantro, ki si jo bom nalepila na ogledalo na hodniku, da jo bom prebrala večkrat na dan. Prijavila sem jo na Craft-alnico. Za izziv je bilo navdih "drevo".




Ustvarila sem drevo, ki je pravzaprav desna roka, ki daje. Na vsaki roki imamo 5 prstov, vsakega za eno dobro delo na dan. In iz teh dobrih del, iz dajanja, lahko zraste nekaj lepega.
Zelo me je navdihnila Pavčkova pesem, ki sem jo zapisala ob strani, predvsem pa misel "če si človek do ljudi". Všeč mi je njegova poezija, ker je preprosta, hitro razumljiva in lahko zapomnljiva.

meseca maja


Nastale so še čestitke za moške rojstne dni, za ženske rojstne dni in za boljšo polovico. več pa spodaj, dosti nakladanja, naj slike povedo svoje :)



Že vem za koga bo tale... :)



Vesela bom komentarja, mnenja ali pohvale :)

13 komentarjev:

  1. Sem brez besed. Tole je prekrasno! Pa sama sem tudi velika oboževalka Pavčka in me je tvoja voščilnica v kombinaciji s poezijo zelo navdihnila. Bravo! LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne voščilnice si izdelala, sploh tista s ključkom je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja meni so tudi zelo všeč, Pavček pa je tudi en mojih najljubših - preprost, ampak lepo poboža srček...

    OdgovoriIzbriši
  4. Super drevo. Lepe so tudi ostale. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, tole je pa čudovito, posebej mantra s Pavčkovimi verzi. Tudi zame je Pavček car, ker njegovi verzi tako preprosto govorijo o tako preprostih in še kako resničnih stvareh. Tudi vse ostale čestitke so luštne in simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, tale prispodoba z roko je pa res super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito drevo, zelo lepo si ga izdelala. Čudovite so tudi vse ostale objavljne voščilnice, še posebaj tista z ključkom in tista z poševnimi črtami.

    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno! prav vsaka je cisto drugacna!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno! prav vsaka je cisto drugacna!!

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasne voščilnice. S Pavčkom so pa še lepše ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vsem skupaj in čisto vsaki posebej, za te prijazne, spodbudne in lepe besede. Zelo sem jih vesela in hvaležna zanje!
    Urška

    OdgovoriIzbriši